روزانه ی صبا

آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۲/۱۷
    5
  • ۹۲/۰۲/۰۸
    4
  • ۹۲/۰۲/۰۳
    3
  • ۹۲/۰۱/۲۸
    2
  • ۹۲/۰۱/۲۶
    1

4

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۲۸ ق.ظ

الان حدود 2 ساعت دارم سعی میکنم وارد یه سایت بشم که اینترنت ملی بازش کنه

یه سایت ادبی

حتی سایتی که فقط شعرای حافظ و سعدی رو داشته باشه

نمیشه که نمیشه که نمیشه

سعی کردم دنبال وبلاگ های بروز شده همین بیان بگردم

اونم پیدا نشد

چند تا سایت برا وبلاگای بروز شده نشون داد اما اونا هم باز نشد

احساس میکنم تو یه بیابون خشک بی آب و علف گیر افتادم

این یه پیامه که دارم با دود براتون میفرستم

هر کی دید یه آتیشم روشن کنه دلم گرم بشه که تنها نیستم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۸
صبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی